Novinky

Číslo 3/2023

Pozor! Právě probíhá…
…generační výměna!

Pětadvacetiletý charismatický Jean Arnault se po dvou letech práce ve firmě ujal vedení hodinářské divize Louis Vuitton. Pročišťuje nabídku hodinkových řad, věnuje se novým podobám modelu Tambour. Nejmladší syn Bernarda Arnaulta, majitele impéria LVMH, od počátku působení v LV ukazuje, že tam není jen pro ozdobu – značka s ním ožila. Jeho bratr Fréderic, 28 let, už tři roky řídí TAG Heuer, kde snížil počet prodejních míst, rozšířil nabídku modelů, zvýšil ceny, prestiž značky a na newyorské Páté avenue otevřel v červenci flagship store.

Legendární Jean-Claude Biver pro změnu založil se synem značku Biver, jejímž CEO je právě Biver junior. Benjamin Arabov převzal už před dvěma roky ve svých osmadvaceti od otce řízení Jacob&Co. poté, co dosáhl milionového úspěchu s vlastním start-upem, orientovaným na on-line vzdělávání. A naopak firmy, které si nevychovaly vlastní generaci následovníků, teď končí nebo přecházejí do nových rukou – prodejní síť Bucherer byla čerstvě zakoupena Rolexem.

Na hodinářské a šperkařské scéně se nyní setkáváme s mohutným nástupem mladé generace manažerů a řemeslníků s novými vizemi, přičemž zdaleka nejde jen o syny bohatých tatínků, kteří jim předávají své firmy. Schůzky české pobočky hodinářského spolku Redbar se hemží mladými lidmi, kteří se hodinkám věnují coby tvůrci či překvapivě poučení sběratelé. Vznikají nové hodinářské a klenotnické úspěšné značky, které zakládají dvacátníci, co mají zcela jiný systém nabídky

či prodeje své produkce. Jsme rádi, že vám v tomto čísle můžeme některé z nich představit.

Užijte si fajn čtení!

Sabrina Karasová, šéfredaktorka